Stichting Praktijkleren in de prijzen gevallen

Al een aantal weken genieten we bijna dagelijks van een prachtige lentezon, maar afgelopen vrijdag 11 maart begon het zonnetje nog meer voor ons te schijnen. Stichting Praktijkleren is namelijk zowaar in de prijzen gevallen!

Huawei is één van onze partners in het Academy Support Centre (ASC). Via het ASC kunnen alle scholen aangesloten bij Stichting Praktijkleren hun studenten de mogelijkheid geven om het waardevolle MBO-diploma aan te vullen met erkende certificeringen.

Niet één maar twee prijzen

Als partner van het Huawei Academy Program hebben wij niet één maar twee prijzen in de wacht gesleept:

• Stichting Praktijkleren is bekroond als ‘Outstanding Huawei ICT Academy 2021’ voor het stimuleren van studenten om online cursussen te volgen.
  • Mark Hector is bekroond met ‘Outstanding Instructor Award 2021’ voor zijn inspanningen voor het promoten van cursussen en het organiseren van zowel online als offlineactiviteiten.

Als Academy Support Centre zijn we niet alleen trots op deze prestatie, we zijn ook blij om van betekenis te zijn op ICT-gebied!

We kijken er naar uit om in de rest van 2022 - en de jaren erna - een vervolg te geven aan het organiseren van online- en offlineactiviteiten, en dat we uiteraard nog meer mooie dingen mogen bereiken!

Wil je meer weten over ons aanbod van het Academy Support Centre? Neem dan direct contact met ons op of bezoek onze websitepagina