Succesvolle Docentendag Niveau 2

Woensdag 1 februari 2023 was het eindelijk weer zover: de Docentendag Niveau 2 vondt plaats op een mooie locatie in Nijkerk. Hieronder een korte terugblik op de dag.

De Docentendag Niveau 2
We zijn erg blij met de opkomst van 70 docenten van verschillende roc's uit het hele land. Na een lekker kopje koffie met een versnapering trapte Ronald Hünneman de dag af met zijn presentatie Pijnlijke contacten: hoe gaan we om sociaal ongewenst gedrag? Is de jeugd door Corona veranderd, herkennen we het gedrag en hoe reaen we op ongepast gedrag. Zijn anderhalve uur durende presentatie werd goed ontvangen bij de docentenen. Na afloop was er een mogelijkheid om in gesprek met hem te gaan en zijn boek aan te schaffen, waar verschillende docenten gebruik van hebben gemaakt.

De presentatierondes
Er waren maar liefts 3 presentatierondes met elk 4 presentaties waaruit men kon kiezen, dit varieerde van Examenprojecten ABS, ervaringen met het werken met de opdrachtenbank B02, examenportfolio tot doorstroomexamens Niveau 2 naar Niveau 3 en 4 en curriculum opbouw. Er was voldoende tijd om met elkaar in gesprek te gaan tijdens en na de verschillende presentatierondes. Tussendoor werd er gesmuld van een heerlijke lunch met verse broodje, soep, zuivel en jus d'orange.

Na afloop werd er nagepraat onder het genot van een hapje en drankje. De reacties die wij ontvingen waren zeer positief: 'wat fijn dat we elkaar weer fysiek ontmoeten' en 'goed georganiseerd' .
Wij willen alle docenten hartelijk bedanken voor hun aanwezigheid en natuurlijk ook alle presentatoren voor het verzorgen van de presentaties. Zonder hen was deze dag niet mogelijk geweest.

Tot slot
Wil je de presentaties terugzien? Dat kan, deze zullen binnenkort gedeeld worden via onze website. De aanwezigen ontvangen hierover bericht per e-mail.

Heb je deze dag gemist? Of wil je meer weten over de Niveau 2 opleidingen? Neem dan contact op met Egbert Westra, relatiemanager Niveau 2.