Terugblik Docentendag Evenementenorganisatie: een feest van kennis en verbinding!

Terugblik op de Inspirerende Docentendag Evenementenorganisatie

Wat een dag vol energie, verbinding en inspiratie! De eerste landelijke dag voor docenten Evenementenorganisatie bij Event Academie MBO Utrecht was een doorslaand succes. Van boeiende presentaties tot levendige deelsessies, de vibe zat er goed in.

Sandra Boertien zette ons aan het denken over creatieve manieren om evenementen toegankelijker te maken voor mensen met en zonder beperking. Erwin Blom deelde AI-tools waarmee we als eventmanagers ons werk naar een hoger niveau kunnen tillen. De deelsessies, waaronder die over examens en een presentatie van Stager gaven verdieping aan de dag. Thomas van Impelen van de Event Academie MBO Utrecht nam ons mee in de wereld van hun opleiding en ook Steven van Anken (Gooiland) gaf een presentatie voer Zero Waste.

Hieronder een greep van de reacties die wij mochten ontvangen op deze eerste Landelijke Docentendag Evenementenorganisatie:
"inspirerende sprekers, boeiende onderwerpen, leuk en afwisselend programma, wat een mooie locatie"

Presentatie downloaden
Alle presentaties zijn nu beschikbaar op de pagina van de docentendag.

Klik hier

Dank aan Event Academie MBO Utrecht voor de gastvrijheid. We kijken nu al reikhalzend uit naar de volgende editie!

Wil je nagenieten of heb je deze dag gemist?

Bekijk de aftermovie