Tool: de Bronnenbank voor Evenementenorganisatie

De Bronnenbank is één centrale plek waar bronnen uit onze leermiddelen zijn terug te vinden. Deze bronnen helpen je bij het ontwikkelen van hybride onderwijs. Stel, je gaat met je klas een evenement organiseren voor een externe opdrachtgever. Het is prettig dat je in de bronnenbank formats kunt vinden, die de student ondersteunt bij het uitvoeren van werkzaamheden. Dit kan door zowel docenten als studenten. Meer weten? Ontdek de Bronnenbank!

Wat vind je in de Bronnenbank?
De Bronnenbank bevat drie soorten bronnen:

• Achtergrondinformatie: uitleg van theorie, begrippen, modellen enz.;
  • How to's: stappenplannen, werkwijzen, instructievideo's enz.;
  • Formulieren: sjablonen en voorbeelden van diverse documenten.

Naast deze bronnen zijn ook onze beschikbare taak- en beroepsmodulen via de Bronnenbank te vinden.

Wil je de Bronnenbank helpen verbeteren?
Je kunt op verschillende manieren bijdragen aan het uitbouwen van de Bronnenbank tot een onmisbare vraagbaak en databank voor jezelf, je collega’s en jouw studenten:

• Waarderen van bronnen;
  • Geven van feedback;
  • Aandragen van nieuwe bronnen.

Op basis van jouw input kunnen wij de Bronnenbank nog beter maken. Jouw feedback is dus van harte welkom!

Wil je de Bronnenbank zelf uitproberen?
Dat kan! Zodra je inlogt op onze website, ga je via de startpagina van Evenementenorganisatie naar de tegel Bronnenbank. Wanneer je bent ingelogd, kan je ook de link gebruiken: naar de Bronnenbank. Ga jij hem uitproberen?

Heb je vragen? Neem gerust contact met ons op!

Irene Weide
Relatiemanager Evenementenorganisatie