Training: Examineren met de praktijkexamens Proeve van bekwaamheid en Examenproject voor opleiding Evenementenorganisatie

Nieuw kwalificatiedossier, nieuwe examens; dat kan best spannend zijn! Daarom bieden wij een training aan, waarbij je kennis maakt met de proeve en het (digitale) examenproject voor specifiek de examens van kerntaak 1 Stelt evenementplannen op en/of ondersteunt daarbij. Na deze training weet je hoe je de Proeve en/of het examenproject organiseert, afneemt en beoordeelt en heb je een beeld bij de inhoud van het examen van B1-K1.

Over de training​​​​​
Tijdens de training bereiden we je voor op het organiseren, afnemen en beoordelen van het praktijkexamen Proeve van bekwaamheid en het Examenproject, behorend bij kerntaak 1 Stelt evenementplannen op en/of ondersteunt daarbij .

De volgende onderwerpen komen aan bod:

• Visie en uitgangspunten van Stichting Praktijkleren
  • De uitgangspunten van de Proeve van bekwaamheid
  • De uitgangspunten van het Examenproject
  • Organiseren en afname van deze praktijkexamens
  • Beoordelingsmethode en bijbehorende formulieren

Vorm van de training
Deze training is interactief en praktijkgericht. De informatieblokken worden afgewisseld met praktijkopdrachten en oefeningen

Voor wie is deze training?
Voor alle docenten die werkzaam zijn in het opleidingsgebied Evenementenorganisatie en die examens gaan afnemen.

Waar en wanneer vindt de training plaats?
De training vindt plaats op donderdag 19 januari 2023 van 09.00 - 13.00 uur,  bij ons op kantoor in Amersfoort, Disketteweg 11. De investering voor de training is € 190,- inclusief lunch.

Gaat je school dit jaar praktijkexamens van Stichting Praktijkexamens afnemen voor de opleiding Medewerker Evenementenorganisatie? Schrijf je dan snel in voor deze training.

> Ja, ik meld mij aan!

Kijk hier voor meer informatie.