Update leermiddelen voor KD Evenementenorganisatie

De afgelopen tijd hebben we weer hard gewerkt aan onze leermiddelen. Wij streven ernaar om regelmatig nieuwe en geüpdatet leermiddelen aan te kunnen bieden. Welke nieuwe leermiddelen zijn beschikbaar? En welke staan op de planning? We nemen je graag mee in deze update!

Geactualiseerd contextvrij leermiddel

Op de leermiddelenpagina achter log-in staan twee contextvrije projecten.

• Het leermiddel Evenement organiseren (voorheen Evenementen beknopt) is geactualiseerd en past bij het nieuwe KD.
  • Het leermiddel Basisproject Evenementen wordt niet geactualiseerd en wordt op termijn verwijderd van de website. Gebruik je dit leermiddel nog? Stap dan uiterlijk 1 januari 2023 over naar Evenement organiseren!

Taakmodules

Onder de contextvrije projecten vind je op thema meerdere taakmodules. In een taakmodule wordt één vaardigheid behandeld. Bekijk zeker Events 1; dit leermiddel is zeer goed in te zetten bij de start van het nieuwe schooljaar om de student direct kennis te laten maken met evenementenorganisatie, de branche en direct aan het werk te zetten met beroepstaken.

Naast taakmodules voor Evenementenorganisatie, worden er ook taakmodules ontwikkeld voor andere opleidingsgebieden. Wil je eens rondkijken of er iets tussen ziet wat je bij een bepaald project of vak goed kunt gebruiken? Neem dan een kijkje bij alle taakmodules.

Overzicht Leermiddelenaanbod Evenementenorganisatie

In het linkermenu op de startpagina Evenementenorganisatie staat een overzicht van de leermiddelen die beschikbaar en in ontwikkeling zijn. In het overzicht staat de naam van het leermiddel, korte omschrijving, aantal klokuren en verwachte publicatiedatum in één overzicht. Klik op de link in het menu en download het overzicht.

Team Evenementenorganisatie