Wil jij leermiddelen maken voor Internationale handel?

Voor het profiel Junior manager internationale handel zoeken we een ontwikkelaar die samen met onze onderwijskundigen beroepsgerichte leermiddelen gaat ontwikkelen.

Wie zoeken we?

Vind jij dat mbo’ers goede leermiddelen verdienen? Wil jij daar een bijdrage aan leveren? Als ontwikkelaar ben jij bekend met het gebied van Commercie (Junior manager internationale handel) en gebruik je je kennis en ervaring om praktijkgerichte leermiddelen te ontwikkelen. Kun jij met jouw expertise bijdragen aan het ontwikkelen van succesvolle leermiddelen? Dan zoeken wij jou!

Wat verwachten we van jou?

• Je hebt vakinhoudelijke kennis van het opleidingsgebied Commercie op het gebied van Junior manager internationale handel.

• Je bent als ZZP-er enkele uren, minimaal 6 uur per week, gedurende ongeveer 15 weken inzetbaar.

Stichting Praktijkleren maakt samen met de scholen leermiddelen en examens voor de beroepspraktijk, waarmee wij studenten helpen uit te blinken in dát waar ze goed in zijn. Wij streven naar toegankelijk, betaalbaar en bereikbaar praktijkgericht onderwijs voor iedereen.

Voor meer informatie over de inhoud van de vacature kun je contact opnemen met Bo Janssen, onderwijskundige Commercie, b.janssen@stichtingpraktijkleren.nl

Heb je interesse? Stuur je motivatie en cv naar Marieke Vervoort, temleider Commercie: m.vervoort@stichtingpraktijkleren.nl