CA-ICT Award winnaars 2020

Ieder jaar reiken we de CA-ICT Award uit. In 2020 konden we 11 studenten gelukkig maken met een felbegeerde award én een studiebeurs ter waarde van € 2.500 om hun talenten verder te ontwikkelen. Op deze pagina vind je de winnaars en hun achtergrondverhaal.

Beau van Rouwendal

Ik ben al wat langer geleden begonnen met het zelfstandig maken van webapplicaties met behulp van een cursus van Udemy.

Daniël Silvius

Toen ik te horen kreeg dat ik een podiumplek had gehaald tijdens de Skills Heroes sprong ik meteen een gat in de lucht.

Declan Lubbersen

Afgelopen schooljaar begon ik aan de opleiding Applicatie- en Mediaontwikkeling bij het Summa College in Eindhoven.

Giel Willemsen

Aan het begin van dit schooljaar werd mij gevraagd of ik mee zou willen doen aan de Skills Heroes 2020 wedstrijden.

Jelle Maas

Ik ben al vanaf mijn negende jaar bezig met software ontwikkeling en andere technologische onderwerpen.

Joshua Rooijakkers

Ik heb een passie voor games en ben al een paar jaren bezig deze zelf in C# te programmeren.

Kay Beernink

Tijdens de opleiding ICT Beheer Niveau 4 heb ik aan een eindproject meegedaan waarbij we een bedrijf(je) moesten opzetten.

Merijn Lioen

In de afgelopen periode heb ik vier certificaten behaald van Microsoft. Deze hebben te maken met het ontwikkelen van applicaties.

Samirullah Abdullah

Het is bijzonder dat technologie nergens weg te denken is, overal hebben wij met ICT te maken. Bijvoorbeeld: de "CoronaMelder".

Tom Ruis

Afgelopen schooljaar ben ik afgestudeerd als Netwerk- en mediabeheerder op het ROC Ter AA in Helmond.

Winnaars 2021

Wil je weten wie de CA-ICT Awards in 2021 wonnen?

Heb je vragen over de CA-ICT Awards?