Kevin Arens: CA-ICT Award winnaar 2021

Ieder jaar reiken we de CA-ICT Award uit. In 2021 konden we 11 studenten gelukkig maken met een felbegeerde award én een studiebeurs ter waarde van € 2.500 om hun talenten verder te ontwikkelen. We vertellen je meer over de winnaars en hun achtergrondverhaal. Vandaag: Kevin Arens.

Op dit moment zit ik in het laatste jaar van mijn studie; system-/netwerkbeheerder niveau 4 aan het Nova College in Beverwijk. Afgelopen periode heb ik mijn stage bij BrainCap Managed ICT Services gevolgd, waarbij ik direct een (parttime) baan kreeg aangeboden.

Hier verricht ik samen met mijn collega’s ondersteuning aan onze klanten en zorgen we samen voor goed werkende systemen die wij dagelijks onderhouden en monitoren. Daarnaast kijk ik samen met mijn collega’s naar oplossingen om klanten richting de cloud te migreren voor een nog flexibelere en veilige werkomgeving. Vanuit mijn werkgever heb ik de kans gekregen om mijn MD-100 en MD-101 certificaten te behalen. MD-100 heb ik kortgeleden succesvol behaald en ben nu bezig met de voorbereidingen voor mijn MD-101 examen.Thuis heb ik een virtual-lab met verschillende resources. Waaronder diverse NAS-systemen en een High Availability ProxMox Cluster. Hiermee geef ik mijn klasgenoten de kans om van deze resources gebruik te maken voor hun schoolopdrachten. Dit gebeurt allemaal veilig via een PFsense Firewall.

Hoe ik mijn toekomst zie? Mijn studie afronden en de studiebeurs gebruiken om mezelf verder te ontwikkelen op netwerk en server gebied. Mijn doel is dan ook om mijn MS-500 te behalen en certificaten voor PFsense en Palo Alto. Afsluitend wil ik graag mijn docent Peter Rong bedanken voor deze nominatie!

Alle winnaars 2021

We hebben alle winnaars van de CA-ICT Awards van 2021 op een rij gezet.

Alle winnaars 2020

We hebben alle winnaars van de CA-ICT Awards van 2020 op een rij gezet.