Stichting Praktijkleren header image

Lesmateriaal

Voor mbo-studenten is het belangrijk om praktijkervaring op te doen. Daarom stellen veel partners hardware, software en licenties gratis of tegen zeer hoge kortingen ter beschikking voor het onderwijs.

Via het Academy Support Centre kun je als docent gebruikmaken van al het lesmateriaal dat door onze partners beschikbaar is gesteld.

Dit lesmateriaal, dat via commerciële trainingsaanbieders ook wordt gebruikt voor trainingen aan het bedrijfsleven, is kosteloos of tegen zeer hoge kortingen beschikbaar. Hierdoor kun jij als docent jouw studenten nog beter voorbereiden op de beroepspraktijk en de inhoud op een professionele wijze aanbieden aan je studenten.

In de PraktijkHub vind je alle informatie over de beschikbare Academy Programs. Na inloggen op de PraktijkHub, ga je naar kanaal ASC. Binnen onze Community gekoppeld aan Praktijkhub vind je ons leermiddelenoverzicht. Per onderwerp en per partner zie je hier welke leermiddelen er beschikbaar zijn en hoe die relateren aan de kerntaken en werkprocessen van de mbo-ict opleidingen

Wil je meer weten over het ASC?

Heb je een vraag over ons lesmateriaal? Of heb je een andere vraag gerelateerd aan ons Academy programma? Neem dan contact met ons.

Ben je een partner en wil je aan onze Academy deelnemen of je materialen beschikbaar stellen? Ook dan vragen wij je contact met ons op te nemen.