Leermiddelen

Onderwijs inrichten en een eigen invulling geven met effectieve en leerzame lessen voor jouw studenten? Dat doe je met onze leermiddelen.

Onderwijs inrichten en een eigen invulling geven

met effectieve en leerzame lessen voor jouw studenten?

Dat doe je met onze leermiddelen.

Moduleren: een nieuw leermiddel concept

De onderwijswereld en het gebruik van leermiddelen verandert. Daarom introduceren wij een nieuw concept binnen de leermiddelen: moduleren.

Het is de tijd van hybride, gepersonaliseerd en blended onderwijs. Daarom hebben wij een modulair opgebouwd leermiddelenportfolio ontwikkeld. Hiermee stel je voor jouw studenten een eigen unieke leerweg of lesprogramma samen op basis van jouw eigen onderwijsvisie.

Praktijkwijzer

De Praktijkwijzer is hét hulpmiddel voor de beroepspraktijkvorming.

Hier vind je bruikbare hulpmiddelen voor de beroepspraktijkvorming (bpv), die je naar eigen inzicht kunt inzetten. Van voorbeeld-opdrachten tot handige beoordelings- en evaluatieformulieren.
Wij bieden een waardevolle combinatie van binnenschoolse en buitenschoolse leermiddelen.

Reviews

Docent ICT

De leermiddelen van Stichting Praktijkleren helpen mij bij het samenstellen van de lessen. Met de handige site Praktijkwijzer ben ik minder tijd kwijt aan het maken van de lesopzet. Ook de studenten profiteren van de praktijkgerichte, levensechte situaties tijdens de opdrachten.

Anne

Student ICT

Tijdens mijn opleiding maak ik veel gebruik van de opdrachten van Stichting Praktijkleren. Ik vind deze super handig, want ze geven een goed beeld van wat ik straks moet kunnen als ik aan het werk ga. Ook heb ik een paar examens gemaakt, die zijn heel leerzaam.

8.5/10
Sam

Student Marketing

'De opdrachten zijn echt goed en ik leer er enorm veel van!
Ze bereiden me goed voor op mijn toekomstige werk en ik zou Stichting Praktijkleren zeker aanbevelen, inclusief hun handige examenoefeningen'.

7.5/10

Wil je meer weten?

Heb je interesse in een van onze leermiddelen of wil je meer weten over
de totstandkoming van een leermiddel?