Stichting Praktijkleren header image

Onze ideeën voor nieuwe tools in de hybride leeromgeving

Naast de reeds bestaande hulpmiddelen Praktijkwijzer en PenNed willen wij de volgende onderdelen ontwikkelen en toevoegen aan de Hybride Toolbox: Best practices en Beroepsmodules. Voordat we deze tools daadwerkelijk gaan ontwikkelen willen we jouw mening weten. Hieronder lees je meer over de inhoud van deze onderdelen.

Dit is een prototype en willen wij graag testen voordat wij het ontwikkelen. En daarom zijn wij op zoek naar jou. Wil jij het testen? Vul het feedbackformulier in en laat ons weten wat je ervan vindt.

Best practices

Best Practices pagina geeft een overzicht van alle Hybride leeromgeving die er op dit moment in Nederland bij Business Services zijn. Welke informatie zou jij bij de Best Practices willen zien? Bekijk onderstaande idee en laat ons weten wat je ervan vindt.

Beroepsmodules

Op dit moment worden taakmodules en beroepsmodules ontwikkeld die op ieder gewenst ogenblik ingezet kunnen worden. Wat zou jij ervan vinden als je bij iedere module de keuze kan maken het binnenschools- of buitenschools uit te voeren?

Wil je meer weten?

Heb je vragen over de Hybride Toolbox of andere onderwerpen?