Stichting Praktijkleren header image

Producttrainingen

Kom achter alle ins- en outs van leermiddelen en examens tijdens onze producttrainingen.

Kom achter alle ins- en outs van leermiddelen

en examens tijdens onze producttrainingen.

Praktijkgericht leren, breed inzetbaar en servicegericht

Producttrainingen van Stichting Praktijkleren

Als stichting zijn wij enorm betrokken bij de docenten en teamleiders. Wij weten wat de ontwikkelingen zijn binnen de scholen en wat er leeft bij de studenten. Dit vertalen wij naar kwalitatief hoogwaardige leermiddelen en examens die naadloos aansluiten op de eisen van de scholen en het bedrijfsleven. Om ervoor te zorgen dat de docenten goed voorbereid zijn op de inhoud van de leermiddelen en examens bieden wij producttrainingen.

De inhoud van een leermiddel of examenvorm kent na de training geen geheimen meer voor jou en je krijgt een goed inzicht in de beste aanpak. De producttrainingen bestaan uit twee onderdelen, namelijk producttrainingen voor onze leermiddelen en voor onze examens.

Overzicht trainingen per opleidingsgebied

We hebben een ruim aanbod aan trainingen waarvan het merendeel is toegepsitst op het opleidingsgebied. Bekijk hier welke trainingen jij kunt volgen in jouw opleidingsgebied of onderwerp naar voorkeur.

Evenementenorganisatie                   Niveau 2

Business Services                                VeVa

Commercie                                          ICT

Retail                                                  Academy Support Centre (ASC)

Ondernemer handel

Producttrainingen voor examens

De wereld wordt steeds dynamischer. Niet alleen de onderwijswereld van de leermiddelen verandert maar ook die van de examens. Kwalitatief en met zekerheid examineren: dat doe je met onze examens.

Wij streven naar kwalitatieve examens die altijd up-to-date zijn, zodat jij met zekerheid kunt examineren. Dit betekent ook dat jij ook up-to-date moet zijn met betrekking tot de examens. Na het volgen van een examentraining kent de inhoud van een examen geen geheimen meer voor jou en je krijgt een goed inzicht in de beste aanpak voor jouw studenten.

Producttrainingen voor leermiddelen

De onderwijswereld is continue in beweging. Daarom zorgen we ervoor dat onze praktijkgerichte lesmaterialen altijd up-to-date zijn qua inhoud, user-interface en ook aansluit bij de belevenis van de student.

Onze trainingen zijn productinhoudelijk en taakgericht zodat je als docent het optimale resultaat behaald met onze leermiddelen. Na het volgen van een producttraining kent de inhoud van het specifieke leermiddel geen geheimen meer voor jou én je krijgt een goed inzicht in de beste aanpak voor jouw studenten. En naast de inhoud, bespreken we ook de didactische aanpak en er is ruim tijd om ervaringen uit te wisselen met andere collega’s. Win-win dus.

Schrijf je gelijk in!

Je bent nooit uitgeleerd.

Klik op de onderstaande button om naar het overzicht te gaan van alle producttraingen die wij verzorgen voor dit schooljaar op gebied van leermiddelen en examens. We hebben ons aanbod ingedeeld naar onderwerp en opleidingsgebied.

Staat jouw training er niet bij of kun je hem niet vinden? Aarzel niet om direct met ons contact op te nemen. We verzorgen ook veel trainingen in-house of op maat!

Plan snel alvast jouw training!