Stichting Praktijkleren header image

Docentendag ICT

Donderdag 8 december is het zover: Docentendag ICT vindt plaats. Zien wij jou ook? Lees snel verder!

Donderdag 8 december is het zover:

Docentendag ICT vindt plaats.

Zien wij jou ook? Lees snel verder!

De docentendag ICT

De Docentendag ICT vindt 8 december a.s. plaats in Nijkerk. En wat is het fijn dat we dit weer kunnen organiseren. We ontmoeten elkaar weer fysiek, we inspireren elkaar en delen onze ervaringen over de ontwikkeling in het vakgebied.

In grote lijnen het netwerkevent:

1. Een informatiemarkt met onze partners;
  2. Uitreiking van de CA-ICT awards;
  3. Vier presentatierondes met maar liefst 16 verschillende presentaties waaruit je kunt kiezen;
  4. Software Development komt uitgebreid aan bod;
  5. Ontmoet collega's en stel al je vragen;
  6. Een heerlijke lunch en na afloop een hapje en drankje.

"De Docentendag is de uitgelezen kans om je weer helemaal onder te dompelen in de wereld van ICT. Samen met andere vakgenoten. We hopen jullie dan ook allemaal te mogen verwelkomen." - Team ICT

Het programma

Een inspirerend programma voor ieder wat wils. De dag staat in teken van verbinden en inspireren.

Het programma in hoofdlijnen
Op donderdag 8 december 2022 vindt De Docentendag ICT plaats. De inloop is om 09:00 uur en om 09:25 uur sharp starten we met het programma. We starten plenair met niemand minder dan Rik Megens van Red Hat en gaan daarna in presentatierondes uiteen.

De docentendag duurt de hele dag inclusief lunch. We eindigen de dag met een hapje en drankje. Dit zal rond 15.30 uur zijn.

Eigen bijdrage

Om de docentendag toegankelijk te maken voor iedereen, vragen wij een eigen bijdrage.

Met deze bijdrage kunnen wij deze docentendag mogelijk maken voor alle docenten, opleidings- en teammanagers van alle roc's die geïnteresseerd zijn in de ontwikkelingen van ICT. De bijdrage is € 90,00 per persoon en wordt achteraf per factuur gefactureerd. Lees hier onze voorwaarden.

Zien wij jou ook 8 december?

Inspirerende workshops

Tijdens de dag delen we veel kennis en ervaring. We hebben naast een aantal plenaire sessies, ook vier break-out rondes met keuze uit maar liefst 16 verschillende presentaties/ workshops.

De workshops beslaan diverse onderwerpen die passen bij ons aanbod en de actualiteit. Zo hebben we workshops op gebied van formatief examineren maar we gaan ook in gesprek met elkaar over onze leervormen. Is challenged based learning een methode die interessant is voor de ict-student? En we hebben een aantal praktijkcases: roc's vertellen over hun ervaringen.

De Informatiemarkt

Ook deze docentendag hebben we weer een informatiemarkt in samenwerking met onze partners

Naast onze eigen leermiddelen en examens, bieden wij via het Academy Support Centre docenten en scholen de mogelijkheid om studenten hun waardevolle MBO-diploma aan te laten vullen met erkende certificeringen. Hiervoor werken wij met een groot aantal partners.

Een deel van onze partners is de hele dag aanwezig met een eigen 'informatiestand'. Een mooi moment om eens te kennis te maken! Ze zijn er de hele dag dus je kunt op elk moment van de dag even bij ze langslopen om van gedachten te wisselen of om informatie op te vragen.

Wil je weten welke partners aanwezig zijn? Lees dan verder.

Waarom je deze dag niet moet missen!

• Inspiratie en kennis opdoen waar je direct mee aan de slag kunt;

• De workshops zijn interactief, persoonlijk en praktijkgericht;

• De presentaties worden gegeven door ervaren deskundigen uit het onderwijs en/of de beroepspraktijk;

• Uitgelezen kans om te netwerken met collega-docenten

Locatie, datum & tijd

• Datum: donderdag 8 december 2022.
  • Inloop vanaf 09.00 uur, start programma 09.25 uur.
  • Inclusief lunch. Borrel en hapjes: vanaf 15.30 uur.
  • Adres: Vergader- en congrescentrum De Schakel, Oranjelaan 10, 3862 CX Nijkerk. Routebeschrijving Google Maps​​​​​

Parkeergelegenheid/ Openbaar Vervoer
Op het terrein van De Schakel kun je (beperkt) gratis parkeren. Vrij parkeren kan bij het NS-station P+R. Je kunt ook gebruik maken van betaald parkeren in parkeergarage Oosterpoort, Vetkamp1, 3862 JM Nijkerk. De parkeergarage ligt op 2 minuten lopen van De Schakel.

Het congrescentrum is ook goed bereikbaar per openbaar vervoer en is rechtstreeks te bereiken vanaf intercitystations Amersfoort, Utrecht en Zwolle. (Station Nijkerk ligt op 200 meter afstand van De Schakel).

Goed om te weten!

Houd rekening met het volgende:

• Aanmelden voor deze docentendag is verplicht en kan t/m donderdag 1 december 2022;
  • De eigen bijdrage voor deze docentendag is € 90,00 per persoon;
  • Afmelden is mogelijk t/m vrijdag 2 december 2022. Indien er niet tijdig is afgemeld, zijn wij helaas genoodzaakt om de eigen bijdrage in rekening te brengen.

Heb je vragen of opmerkingen?

Heb je naar aanleiding van deze informatie toch nog vragen? Of wil je meer informatie?

Neem dan gerust contact met ons op. Wij beantwoorden graag al je vragen.