Niveau 2 Breed

We spreken van een Niveau 2 brede opleiding als verschillende niveau 2 opleidingen gecombineerd worden aangeboden. De combinatie van de niveau 2 opleidingen kan heel verschillend zijn.

Binnen de niveau 2 brede opleiding heeft de student de mogelijkheid per opleidingsgebied af te stromen. Voor Niveau 2 Breed heeft Stichting Praktijkleren op basis van de Verwantschapsanalyse van negen niveau 2 opleidingen een gezamenlijk leermiddel ontwikkeld. Bij Niveau 2 Breed wordt de student opgeleid met een brede basis waarbij hij/zij als toekomstige medewerker diverse ondersteunende werkzaamheden kan verrichten, hierbij kun je denken aan het ontvangen en informeren van bezoekers/klanten, het beheren van de voorraad, het uitvoeren van administratieve werkzaamheden, het reserveren en het gebruiksklaar maken van de ruimtes. Daarbij is hij/zij klantvriendelijk en stelt zich dienstverlenend op.

Wil je meer weten?

Heb je een vraag over Niveau 2 brede opleidingen of wil je direct starten?