30.10.2018

Breed opleiden, wat weet ú daarvan? Heeft uw school of afdeling ook plannen om studenten meer aan te bieden dan de verplichte leerstof uit het kwalificatiedossier? Vraagt u zich af wat de voors en tegens zijn van breed opleiden met betrekking tot het toekomstige arbeidsperspectief en wilt u daar wel eens een professional over horen? Bent u op zoek naar een goed leermiddel voor de inrichting van een breed-opleidencurriculum en wilt u daar met anderen over sparren?
Deze vragen komen allemaal aan de orde op de Dag voor breed opleiden op 14 november a.s. Een dag met lezingen, workshops en discussies over het hoe en waarom van breder opleiden. Hoe pakken andere scholen die hun curriculum breed inrichten dat aan, wat zijn hun ervaringen? Bent u geïnteresseerd? Bekijk hier programma en hier kunt u zich aanmelden.

Deze dag is bedoeld voor opleidingsmanagers, teamleiders, docenten en beleidsmedewerkers van de opleidingen Zakelijke dienstverlening en aanverwante dossiers niveau 2 t/m 4.