19.04.2018

Stichting Praktijkleren heeft het voornemen om in plaats van de gebruikelijke docentendagen per opleidingsgebied, een gezamenlijk mbo-evenement te organiseren.  Dit evenement heeft als thema Vernieuwen & Verbinden en is bedoeld voor onderwijskundigen en voor docenten en teamleiders van de opleidingsgebieden Zakelijke dienstverlening, Veiligheid & Vakmanschap en Commercie (Ondersteunende administratieve beroepen; Secretariële beroepen; Financieel-administratieve beroepen; Commercie; Marketing, communicatie en evenementen; Financiële dienstverlening, Juridisch-administratieve beroepen en VeVa).

De bedoeling is om er een interactief, inspirerend evenement van te maken, met een aansprekende dagvoorzitter, boeiende sprekers en veel ruimte voor ontmoetingen met collega’s. Tijdens het evenement passeren zowel actuele, interessante opleidingsspecifieke als opleidingsoverstijgende onderwerpen de revue. De datum is – bij doorgang van het evenement – vooralsnog gepland op woensdag 10 april 2019.

Met behulp van een enkele vragen willen we inventariseren of er voldoende belangstelling is voor een dergelijk evenement. We stellen het dan ook zeer op prijs wanneer u onderstaande vragen wilt beantwoorden. Het invullen duurt niet meer dan 5 minuten.

Ga naar de enquête