16.01.2017

Op 16 november 2016 vierde Stichting Praktijkleren in Ambiance Houtrust haar eerste decennium, samen met zo'n 300 docenten, teamleiders en andere bij het beroepsonderwijs betrokken gasten, onder het motto Tien jaar Stichting Praktijkleren - Hart voor beroepsonderwijs.
Bekijk de film Decenniumfeest Stichting Praktijkleren die van deze dag gemaakt is, en lees hier het feestgedicht waarin sneldichteres Dominique Eggers haar impressie verwerkte.
Wij bedanken iedereen die deze dag aanwezig was en samen met ons dit gedenkwaardige moment heeft meebeleefd. Uw aanwezigheid was een feest op zich. Daarnaast onze grote dank aan allen die niet aanwezig waren, maar door de jaren heen op allerlei manieren een onmisbare bijdrage hebben geleverd aan het succes van Stichting Praktijkleren. En niet te vergeten: bedankt, mbo-studenten die zo hard gewerkt hebben om deze dag te laten slagen. Ze hielpen mee bij ontvangst, aankleding van de feestzaal, bediening, muziek, fotografie, film en audiovisuele ondersteuning en ze verdienen stuk voor stuk een dikke pluim.
Ook de komende jaren zetten wij ons samen met de roc's weer graag met hart en ziel in voor het beroepsonderwijs.