20.11.2018

PenNed*, het Nederlandse 'central office' van Practice Enterprises (pe's of oefenbedrijven) in Nederland was tot nu toe aspirant-lid van de wereldwijde organisatie EUROPENPEN International. Deze organisatie is het samenwerkingsverband tussen de ruim 40 landen die zijn aangesloten bij het wereldwijde netwerk van pe's.
Deze week is in Oostenrijk een grote Europese beurs waar pe’s uit 14 verschillende landen elkaar ontmoeten en met elkaar gaan handelen. Tijdens deze beurs is ook de halfjaarlijkse membersmeeting, waar de deelnemende landen afspraken maken over de samenwerking en internationale projecten en ideeën uitwisselen voor verbetering en vernieuwing van het concept. Stichting Praktijkleren is gevraagd om zich tijdens deze vergadering te presenteren als nieuw lid van het wereldwijde netwerk. Vandaag hebben alle leden in de membersmeeting unaniem gestemd vóór toelating van het Nederlandse PenNed tot het netwerk

* PenNed = Practical enterprises netwerk Nederland