14.09.2017

U maakt bij uw lessen gebruik van een methode. Waarschijnlijk een theorieboek en een werkboek. Zonder twijfel uitstekend materiaal, waar uw leerlingen een hoop van opsteken. Als aanvulling op dit materiaal kunt u nu beschikken over over de AmeRijck opdrachtenbank. Daarmee kunnen uw leerlingen hun vaardigheden ook echt oefenen.
AmeRijck is een gesimuleerde omgeving waar leerlingen binnen de profielmodulen Secretarieel, Administratief en Logistiek daadwerkelijk leren door te doen. Voor de fictieve organisatie Vakantiepark AmeRijck werken de leerling als medewerker. Ze beantwoorden e-mail, controleren bestellingen en doen 'n deel van de boekhouding. Klik voor meer informatie op de link vmbo.

Meerdere vmbo-scholen hebben nu AmeRijck aangeschaft, en inmiddels zijn 500 leerlingen Economie en Ondernemen nu aan de slag met dit leermiddel. Wilt u ook uw leerlingen met AmeRijck laten werken? Of bent u benieuwd naar de mogelijkheden? U kunt ook een tijdelijk, kosteloos proefaccount aanvragen. Neem contact op met Hugo Hoogenboom, accountmanager, of Wijnand Kieft, opleidingscoördinator Doorlopende leerlijnen, beiden te bereiken via vmbo@stichtingpraktijkleren.nl of 033 470 99 30.