09.07.2018

Na een eerste succesvol verlopen jaar hebben we besloten om verder te gaan met AmeRijck, de praktische digitale opdrachtenbank voor vmbo Economie & Ondernemen.
Een flink aantal scholen heeft AmeRijck het afgelopen jaar ingezet, vaak naast de reeds bekende methodes. De opdrachten voor de profielen Administratie, Logistiek en Secretarieel bieden leerling en docent voldoende uitdaging om ze (een groot deel van het curriculum) in te zetten. De leerlingen kunnen er al na ’n korte instructie zelfstandig mee uit de voeten.
Docenten die AmeRijck gebruiken, vinden het werken met de opdrachten een uitstekende voorbereiding voor hun leerlingen op het landelijke examen. Ook de proeftoetsen dragen daaraan bij.
U kunt AmeRijck ook gebruiken zonder theorie- of werkboeken. De leerlingen werken in een contextrijke omgeving met de computer. U kunt daarnaast uw eigen opdrachten toevoegen en de leerlingen ook buiten het klaslokaal aan het werk laten.
De modules beslaan minstens 30 klokuren werk en zijn gemetadateerd naar tijd én naar de eindterm in de syllabus.
Een leerling-licentie AmeRijck kost € 12,50 per module, voor twee schooljaren. Wilt over u alle (drie) modules beschikken, dan is de all-in prijs € 29,95.
Wilt u AmeRijck eens uitproberen? Meld u dan aan voor een gratis demo-account; dat verplicht u tot niets en opzeggen hoeft u ook niet. Voor een gratis demo-account en/of meer informatie: kijk op onze website of mail naar vmbo@praktijkleren.nl of Wijnand Kieft. Bellen kan uiteraard ook: 033 470 99 30 of 06 48 67 77 34. We komen graag bij u langs voor een toelichting en uitleg.