Training & Advies

Ons aanbod bestaat uit:

• Trainingen examinering (opleidingsspecifiek en –overstijgend)
  • Trainingen leermiddelen per opleidingsgebied
  • Masterclasses
  • Trainingen BPV/stagevoorbereiding
  • Coaching/advisering

Voor het totale aanbod aan trainingen in 2017-2018, klikt u hier

Training & Advies biedt voor individuele docenten, praktijkopleiders en opleidingsteam trainingen en workshops. Voor de invulling van uw studiedag kunt u ook bij ons terecht. Daarnaast ondersteunen we opleidingsteams met coaching en advies. Schakel hiervoor onze curriculumcoach of examenadviseur in.

Organisatie

In de meeste gevallen kunnen de trainingen op drie verschillende manieren georganiseerd worden:

• Als open inschrijving bij ons in Amersfoort
  • Als inhousetraining bij u op het roc. Hiervoor kunt u contact met ons opnemen
  • Als regiotraining. Dit is een training die door een roc wordt georganiseerd maar openstaat voor deelnemers van andere roc’s in de regio. Zo bespaart u reistijd en onderhoudt u de regionale contacten. Ook voor een regiotraining kunt u contact met ons opnemen.

Trainers

Onze trainers zijn, naast het verzorgen van trainingen, bij Stichting Praktijkleren ook vaak betrokken bij de ontwikkeling van onze leermiddelen of exameninstrumenten en/of zijn zelf ervaren in het gebruik ervan en/of zijn inhoudelijk deskundig op het desbetreffende trainingsgebied.

Registerleraar

Onze trainingen worden ter validering aangeboden bij Registerleraar.nl. Herkenbaar door dit schildje:

Meer informatie

Marijke Kanters, coördinator T&A, 06-53749188 of m.kanters@stichtingpraktijkleren.nl
Angela Koppejan, medewerker T&A, 033-4709938, trainingen@stichtingpraktijkleren.nl