Handleiding

Feedback

Ondanks alle zorgvuldigheid kunnen we niet voorkomen dat er toch soms een fout in opdrachten blijft zitten. Om die fouten eruit te halen is jouw feedback onmisbaar. Ook zijn wij erg benieuwd wat je van de Praktijkwijzer vindt. Daarom zien we graag je reactie tegemoet. Je kunt hiervoor mailen naar het algemene mailadres van Stichting Praktijkleren: info@stichtingpraktijkleren.nl of naar Bart van den Akker, projectleider Praktijkwijzer: b.vandenakker@stichtingpraktijkleren.nl

Stagelopen, beroepspraktijkvorming (bpv), is een belangrijk onderdeel van je studie. Misschien wel het allerbelangrijkste onderdeel van de opleiding van een mbo'er. Maar wat komt daar allemaal bij kijken? Hoe pak je het aan? Je bent nog geen werknemer-in-de-dop. En weet de stagebegeleider wel precies wat er allemaal wordt verwacht?

Om je hierbij te helpen kun je gebruikmaken van de handleiding van de Praktijkwijzer. Hierin staat kort beschreven wat de Praktijkwijzer is.