Blijf op de hoogte van onze actuele ontwikkelingen

Om onze e-mailcommunicatie nog beter af te stemmen op jouw behoefte, vragen we je persoonlijke voorkeuren opnieuw door te geven. Welke informatie wil je wel/ niet van ons ontvangen?

We zijn continu bezig met het optimaliseren en vernieuwen van onze leermiddelen en examens. Daarover stellen we jullie op de hoogte via e-mails, nieuwsbrieven en op onze website. Bij het activeren van jouw SPL-account, waarmee je toegang krijgt tot onze leermiddelen en examenproducten achter de login op onze website, heb je ook de mogelijkheid om aan te geven welke e-mail voorkeuren je hebt. Dit heeft niet altijd iedereen doorgegeven én deze informatie kan ondertussen ook niet meer actueel zijn.

Update vandaag nog jouw persoonlijke e-mailvoorkeuren

Daarom vragen wij jou om je persoonlijke e-mailvoorkeuren door te geven. Daardoor blijf je op de hoogte van de laatste ontwikkelingen én ontvang informatie zoals over onze landelijke docentendagen, (informatie)bijeenkomsten en over nieuwe of gewijzigde examens en leermiddelen maar alleen over die opleidingen of onderwerpen die voor jouw relevant zijn.

Geef op deze pagina jouw persoonlijke e-mailvoorkeuren door. Dit kost slechts 2 minuten. Zo gepiept. Dan ontvang jij binnen 24 uur alleen die communicatie naar jouw behoefte en blijf je helemaal up-to-date.