Curio Breda deelt hun ervaring over opleidinggebied VeVa

Om onze dienstverlening continu te verbeteren, zijn we altijd op zoek naar jullie ervaring en mening. Zo hebben we aan Curio Breda hun ervaring met ons gevraagd. We zijn erg blij met de feedback die wij vanuit curio hebben ontvangen.

'Wij, Curio Breda, ervaren de samenwerking met Stichting Praktijkleren als prettig. Stichting Praktijkleren is zeer betrokken bij de innovatie en transitie waarin we ons als VeVa in bevinden. De kennis en betrokkendheid wordt door ons zeer gewaardeerd. De producten worden samen met de colleges ontwikkeld en in productie gebracht. Met de totstandkoming van de producten, laat Stichting Praktijkleren zien waarde te hechten aan een goede en prettige samenwerking.

We beschrijven Stichting Praktijkleren dan ook als innovatief, daadkrachtig en heel erg klantgericht. Ook zijn wij erg blij dat wij, als wij vragen hebben, een persoonlijk aanspreekpunt hebben'

Wij bedanken Curio Breda voor deze mooie review!

Heb jij vragen of opmerkingen over het opleidingsgebied VeVa? Wil jij ook jouw ervaring met ons delen? Neem dan contact met ons op.