Curriculumspel

Als onderwijsteam sta je voor de uitdaging om onderwijs te maken dat aansluit bij de praktijk, de regionale context, het kwalificatiedossier, behoeftes van studenten en jullie onderwijsvisie. Dat betekent dat je nogal wat keuzes moet maken.

Hoe pak jij dat aan?

Via het curriculumspel kun je antwoorden vinden op vragen bij deze keuzes.

Het curriculumspel bestaat uit vier thema’s. Per thema worden vragen gesteld om met elkaar in gesprek te gaan, uit te wisselen en beslissingen te nemen om tot een grof ontwerp van de opleiding te komen. De antwoorden leiden tot een visueel overzichtelijk ontwerp.

Het spel wordt begeleid door coaches, die ook toelichting geven over leermiddelen, examens en andere vormen van invulling en ondersteuning. Zo ben je ook direct op de hoogte van actuele mogelijkheden die Stichting Praktijkleren kan bieden.

Curriculumspel spelen of meer informatie?
We gaan graag samen met jullie aan de slag!

Mail Jeany Aerdts voor een intakegesprek of voor meer informatie via trainingen@stichtingpraktijkleren.nl

Download via de button hieronder de flyer voor meer informatie.