Business Services: examens vertalen naar Engels?

In het verleden hebben we op verzoek van verschillende roc's een aantal examens naar het Engels vertaald voor de oude kwalificatiedossiers. Nu willen we graag weten of er ook behoefte is aan Engelse vertalingen van examens voor het basisdeel en de profieldelen voor het KD. Daarom hierbij het verzoek om de korte vragenlijst in te vullen. Op basis van de resultaten van deze behoefte-inventarisatie zal Stichting Praktijkleren bepalen welke examens vertaald zullen worden naar het Engels.

Doe je mee? Jouw input is zeer waardevol.
Jouw input is erg belangrijk voor ons. Daarom nodigen wij je uit om een paar korte vragen te beantwoorden in de vragenlijst. Let op: je hebt tot en met vrijdag 24 februari 2023 de mogelijkheid om de vragenlijst in te vullen. Alvast hartelijk dank!

Vul hier de vragenlijst in.

Uiteraard houden we je op de hoogte van het resultaat.