Goed geïnformeerd je onderwijs ontwikkelen? Wij denken graag met je mee!

Als je aan de slag gaat met het ontwikkelen van onderwijs, dan is het goed om te weten welke leermiddelen en tools Stichting Praktijkleren voor jou klaar heeft staan. Om je hier just in time over te informeren, sluit ik graag aan op het moment dat jij of je team aan de slag gaat met onderwijsontwikkeling, bijvoorbeeld op een studiedag of ontwikkelmiddag.

Aan het eind van mijn bezoek ben je volledig geïnformeerd over modules die aansluiten op de door jou gekozen thema’s, voorbereiding op examens en meer. Je hoeft de informatie niet zelf op te zoeken, dat bespaart tijd!

"Niet iedere docent kent de nieuw ontwikkelde leermiddelen, daarom sluit ik graag aan bij een ontwikkel(mid)dag."

Zelf onderwijs ontwikkelen met bouwstenen van Stichting Praktijkleren
Jij bepaalt het curriculum, de invulling van de onderwijsperiodes. Ik kan je per thema/onderwerp vertellen welke bijpassende modules, video's en formats we hebben. Je kiest vervolgens zelf hoe je deze bouwstenen inzet. Het is overigens géén keuze tussen zelf ontwikkelen óf materiaal van SPL. Je ontwikkelt namelijk zelf je curriculum met de bouwstenen van Stichting Praktijkleren en dat scheelt ontzettend veel tijd!

Afspraak inplannen
Ga jij of gaat jouw team binnenkort aan de slag met onderwijsontwikkeling? Plan vandaag nog je afspraak in, dan sluit ik bij je aan op jouw locatie.

Irene Weide
Relatiemanager Medewerker Evenementenoganisatie