Nieuwe samenstelling Team VeVa

Nieuwe samenstelling Team VeVa. Natuurlijk stellen wij bij Stichting Praktijkleren onszelf altijd de vraag: 'Hoe kan onze dienstverlening nóg beter?' Uit dit vraagstuk is een nieuwe interne werkwijze gerold. We geven je in dit artikel een kijkje in onze keuken.

Team VeVa

Tot voor kort waren onze kernontwikkelaar (KO), kernconstructeur (KC) en accountmanager nog alle drie geplaatst binnen aparte afdelingen met collega kerntontwikkelaar, kernconstructeurs en accountmanagers. Natuurlijk was er al sprake van een hechte samenwerking tussen de kernconstructeur, de kernontwikkelaar en de acccountmanager van team VeVa. Om onze dienstverlening en producten nog beter te maken, maken we nu deel uit van één Team VeVa. Dit wordt gecoördineerd wordt door een teamleider.

Deze nieuwe samenstelling zorgt er onder andere voor dat we de vragen vanuit het VeVa werkveld nog beter en efficiënter kunnen vertalen in passende leermiddelen en examenproducten.

Samenstelling

Op het gebied van de medewerkers is er niet veel gewijzigd en zie je de vertrouwde gezichten terug. Op dit moment is de samenstelling van Team VeVa als volgt:

Vragen?

Team VeVa staat altijd voor jullie klaar. Neem gerust contact met ons op! We hebben ook een algemeen email adres: VeVa@stichtingpraktijkleren.nl