Maandag 13 februari: themabijeenkomst over leermiddelenaanbod voor de opleiding Evenementenorganisatie

Wil je in vogelvlucht bijgepraat worden over het leermiddelenaanbod? Sluit dan online aan bij onze themabijeenkomst op maandag 13 februari om 15.30 uur.

Je wilt je wel verdiepen in ons leermiddelenaanbod, maar ja; elke keer als je hebt gepland om dit te doen, is er toch iets anders dat op dat moment gedaan moet worden. Dan kan het helpen om online bij de hand genomen te worden en je tijd hiervoor te reserveren!

Wat gaan we doen?
In 45 minuten nemen we je in vogelvlucht mee in ons aanbod. Van korte leermiddelen (3 uur), die je kunt inzetten op momenten die jou uitkomen, via opdrachten voor tijdens de BPV, langs de Bronnenbank om te eindigen met onze nieuwste parel met echte opdrachten uit de praktijk; New Business Essentials. Na afloop van deze themabijeenkomst heb je een beter beeld van ons leermiddelenaanbod, waardoor je het gerichter kunt inzetten in je eigen curriculum.

Zie ik jou ook online op 13 februari?

Meld je hier aan: Aanmelden online Themabijeenkomst

Irene Weide