Docententrainingen

Stichting Praktijkleren helpt docenten hun kennis up-to-date te houden met specifieke Instructor Trainingen.

Onze partners bieden diverse leermiddelen aan ter voorbereidend op certificering. Om deze te kunnen gebruiken, zijn er soms extra voorwaarden. In sommige gevallen dien je als docent eerst geaccrediteerd te worden. Dit betekent dat je zelf eerst gecertificeerd dient te zijn voordat je de leermiddelen uit mag rollen in de klas. Het Instructor Training Center van Stichting Praktijkleren helpt daarbij.

Regelmatig organiseren we samen met onze partners trainingen en webinars om docenten te helpen bij de implementatie van de diverse Academy Programs. Dit geldt ook voor programma’s waar certificering niet verplicht is. Hiervoor organiseren we ter ondersteuning voor de docenten regelmatig webinars en trainingen.

Wil je weten welke trainingen gepland staan? Alle trainingen vind je in het trainingsoverzicht.

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Wil je op de hoogte blijven van het laatste ICT-nieuws en onze ontwikkelingen?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.
Deze verschijnt minimaal zes keer per jaar.

Schrijf je in

Wil je meer weten?

Heb je een vraag over onze docententrainingen?