Onze partners

Door onze krachten te bundelen met die van onze partners, geloven wij in het realiseren van onze missie: het bieden van toegankelijk, betaalbaar en kwalitatief praktijkgericht onderwijs voor iedereen.

Door onze krachten te bundelen met die van onze partners,

geloven wij in het realiseren van onze missie: het bieden van

toegankelijk, betaalbaar en kwalitatief praktijkgericht onderwijs

voor iedereen.

Samenwerkingspartners

Onze scholen

Alle 42 roc’s zijn aangesloten bij Stichting Praktijkleren. Deze roc’s zijn gevestigd door heel Nederland. Wij werken nauw samen met deze scholen waardoor wij direct kunnen inspelen op actuele zaken en veranderingen in het middelbaar beroepsonderwijs. Wil je weten welke scholen bij ons zijn aangesloten? Klik dan op onderstaande button. Daar vind je een overzicht van alle roc’s en overige deelnemers.

Academy Support Centre

Wij zijn hét Academy Support Centre (ASC) in Nederland. Dit doen wij samen met een aantal partners. Het is ons doel de studenten op het gebied van ICT voor te bereiden op hun professionele toekomst. Daarom ondersteunen wij hun opleiding met middelen en diensten en leveren daarmee een bijdrage aan marktconforme kennis, vaardigheden en certificeringen binnen het onderwijs.

Het bedrijfsleven

Het bedrijfsleven is voor ons een belangrijke samenwerkingspartner. Zij leveren een actieve bijdrage aan het ontwikkelen van leermiddelen en examens. Op die manier kunnen we praktijksituaties zo realistisch mogelijk nabootsen om onze studenten op de juiste en meest praktische wijze te toetsen.

Collega stichtingen

Naast onze samenwerkingen met scholen en het bedrijfsleven, werken we ook samen met collega stichtingen. Wij delen kennis en informatie met elkaar uit om elkaar op die manier te ondersteunen.

Onze partners