Nieuw: Jaarbrochure 2023-2024 per opleidingsgebied

Een nieuw schooljaar. Volop kansen om jouw studenten te laten uitblinken. Hoe? Met onze kwalitatieve, praktijkgerichte onderwijsmaterialen helpen we graag je op weg! We hebben de afgelopen tijd hard gewerkt om alle informatie voor jouw opleidingsgebied te presenteren in deze nieuwe jaarbrochure. Hierin lees je wat we het komende jaar gaan maken, welke activiteiten we voor jou en de scholen gaan organiseren en op welke wijze je een beroep op ons kan doen. Samen maken we het beroepsonderwijs voor onze studenten.

Met de jaarkalender in deze brochure kan je alvast alle trainingen en bijeenkomsten in je agenda zetten. Tijdens deze bijeenkomsten ontmoet je collega’s van andere roc’s en blijf je bij dankzij ervaren trainers. Daarnaast staan de examens en leermiddelen, die dit schooljaar gepubliceerd gaan worden, in deze jaarkalender.

Brochure per opleidingsgebied bekijken
We hebben alle brochures voor je op een rijtje gezet. Klik hieronder op het gewenste opleidingsgebied en bekijk de jaarbrochure.

Heb je vragen over de inhoud van één van de brochures? Neem dan contact met ons op.