Aanmelden bijeenkomsten

Om u aan te melden voor een docentendag of andere activiteit, scroll naar beneden en klik op de bijeenkomst van uw keuze.

Titel:

Regio Netwerkbijeenkomst Zuid voor de Financieel administratieve beroepen, Office- en managementsupport (Secretariële beroepen) en Juridisch administratieve beroepen

Categorie:Activiteiten
Omschrijving:
Details:

Alleen ga je sneller, samen kom je verder....

Heeft u wel eens behoefte aan het uitwisselen van ervaringen en kennis met collega's? Op dinsdag 12 februari 2019 organiseert Praktijkleren in de school voor de Toekomst in Den Bosch de regionale bijeenkomst voor opleiders binnen de Financieel administratieve beroepen, Office- en managementsupport (Secretariële beroepen) en Juridisch administratieve beroepen waar collegiale uitwisseling centraal staat. Het programma bestaat uit een korte plenaire opening om 13.00 uur gevolgd door een netwerkbijeenkomst per opleidingsgebied tot uiterlijk 17.00 uur.

Datum:Nader te bepalen
Tijd:13.00 uur - 17.00 uur
Locatie:

School voor de Toekomst

Vlijmenseweg 2

5223 GW Den Bosch

Prijs:
Meer info:

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Jacoline Grünbauer, j.grunbauer@stichtingpraktijkleren.nl, Opleidingscoördinator.

Aanmelden:Inschrijven is niet beschikbaar.