Masterclass De virtual assistant-ondernemen en virtueel samenwerken

Uw kennis van actuele ontwikkelingen binnen Secretariële beroepen is helemaal op peil na deze masterclass over de virtuele assistent, door Share Office Support.

Over de training
De complexiteit van de secretariële beroepen wordt onder meer bepaald door brede toepassing van technologische ontwikkelingen (digitalisering van bedrijfsprocessen, digitale tools). Maak kennis met deze en andere ontwikkelingen waar uw studenten in de beroepspraktijk mee te maken krijgen. We praten u bij over de belangrijke trends en ontwikkelingen. Tijdens het interactieve middagprogramma gaat u aan de slag binnen de wereld van de virtual assistant en de mogelijkheden voor virtuele samenwerking.

Onderwerpen
• De verschuiving naar virtual assistant
• Ondernemerschap
• Samenwerken in virtuele teams
• Tools voor digitale samenwerking

De bijeenkomst gaat door bij minimaal 10 deelnemers.

Stichting Praktijkleren
Disketteweg 11
3821 AR Amersfoort

Contact

Inhoudelijke vragen over de training kunt u stellen aan de opleidingscoördinator Jacoline Grunbauer, j.grunbauer@stichtingpraktijkleren.nl.

Informatie over maatwerk, trainingen voor leermiddelen die niet in het overzicht staan of andere dienstverlening m.b.t. Training & Advies: Marijke Kanters, coördinator T&A, 06-53 74 91 88 of m.kanters@stichtingpraktijkleren.nl.

Organisatie van de training: Angela Koppejan, medewerker T&A, trainingen@stichtingpraktijkleren.nl, tel. 033 470 99 38. Dit geldt ook wanneer u deze training als een inhousetraining (op uw roc) of regiotraining (in uw regio) wilt (laten) volgen.

€ 360,- per deelnemer per dag, inclusief lunch
(u kunt aan deze training deelnemen als uw roc een licentie voor dit opleidingsgebied heeft).

Tijd

Datum: donderdag 11 april 2019.
Aanmelden is mogelijk t/m 21-03-2019. Aanmelden