Hulp op afstand

Heb je problemen met je computer, kun je niet inloggen of heb je een andere vraag? Neem contact op met onze helpdesk. Maak gebruik van onze hulp op afstand.

Door Teamviewer kunnen wij op afstand met je meekijken. Let op: je hoeft niks op je computer te installeren.

Hoe werkt hulp op afstand?

1. Om gebruik te maken van hulp op afstand neem je eerst telefonisch contact op met de helpdesk. Bel: 085 07 38 400
  2. Klik op de afbeelding hieronder om een beveiligde verbinding tot stand te brengen.
  3. Voor de overige instructies volg je de meldingen op je scherm.

Systeemstatus Stichting Praktijkleren

Bekijk hier of alle systemen van Stichting Praktijkleren online zijn

Om te kunnen zien of wij een storing hebben binnen onze systemen kun je naar de onderstaande website gaan. Hier zie je live welke systemen op dit moment wel of niet functioneren. Bij een storing zal hier ook aangegeven worden wat de storing is.

Bekijk status

Het kan zijn dat bij een storing van de website deze pagina ook niet meer te bezoeken is. Daarom raden we je aan de bovenstaande website op te slaan in je bladwijzers. Hierdoor kun je altijd de statuspagina bereiken.

Heb je toch nog vragen, klopt de huidige status niet of heb je een andere storing?

Neem dan telefonisch contact met ons op.