Keuzedeel Doorstroom financiële administratie

Na afloop van de training weet u hoe de simulatie is opgebouwd en hoe het keuzedeel wordt geëxamineerd.

Voor het keuzedeel Doorstroom financiële administratie hebben we een simulatie ontwikkeld in de context van Gerritsen. Deze sluit aan bij het profieldeel Medewerker (financiële) administratie. De simulatie bestaat uit vier blokken: Debiteuren en crediteuren, Inkoop- en verkoopproces, Managementinformatie en Herinneringen en aanmaningen. Tijdens de training bespreken we de opzet van de simulatie en oefent u met verschillende opdrachten. In de simulatie wordt gewerkt met Exact Online; tijdens de training ziet u dan ook hoe u Exact Online installeert en gebruikt.

Voor het keuzedeel is ook een examenproject ontwikkeld. De opzet en de organisatie daarvan komen aan de orde en de beoordelingsformulieren worden behandeld. Uiteraard heeft u gelegenheid om ervaringen uit te wisselen.

De training gaat door bij voldoende deelnemers.

Stichting Praktijkleren
Disketteweg 11
3821 AR Amersfoort

Contact

Inhoudelijke vragen over de training of de simulatie: Egbert Westra, e.westra@stichtingpraktijkleren.nl.

Informatie over maatwerk, trainingen voor leermiddelen die niet in het overzicht staan of andere dienstverlening m.b.t. Training & Advies: Marijke Kanters, coördinator T&A, 06-53 74 91 88 of m.kanters@stichtingpraktijkleren.nl.

Organisatie van de training: Angela Koppejan, medewerker T&A, trainingen@stichtingpraktijkleren.nl, tel. 033 470 99 38. Dit geldt ook wanneer u deze training als een inhousetraining (op uw roc) of regiotraining (in uw regio) wilt (laten) volgen.

€ 250,- per deelnemer per dag, inclusief lunch
(u kunt aan deze training deelnemen als uw roc een licentie voor dit opleidingsgebied heeft)

Tijd

Datum: woensdag 30 januari 2019.
Aanmelden is mogelijk t/m 23-01-2019. Aanmelden