Keuzedeel Financiële administratie (niveau 2 doorstroom)

Na afloop van de training weet u hoe de simulatie is opgebouwd en hoe het keuzedeel wordt geëxamineerd.

Voor het keuzedeel Financiële administratie (niveau 2 doorstroom) hebben we een simulatie ontwikkeld in de context van Gerritsen. Deze sluit aan bij het profieldeel Medewerker (financiële) administratie. De simulatie bestaat uit vier blokken: Debiteuren en crediteuren, Inkoop- en verkoopproces, Managementinformatie en Herinneringen en aanmaningen. Tijdens de training bespreken we de opzet van de simulatie en oefent u met verschillende opdrachten. In de simulatie wordt gewerkt met Exact Online; tijdens de training ziet u dan ook hoe u Exact Online installeert en gebruikt.

Voor het keuzedeel is ook een examenproject ontwikkeld. De opzet en de organisatie daarvan komen aan de orde en de beoordelingsformulieren worden behandeld. Uiteraard heeft u gelegenheid om ervaringen uit te wisselen.

De training gaat door bij voldoende deelnemers.

Stichting Praktijkleren
Disketteweg 11
3821 AR Amersfoort

Contact

0Inhoudelijke vragen over de training of de simulatie: Egbert Westra, e.westra@stichtingpraktijkleren.nl.

Informatie over maatwerk, trainingen voor leermiddelen die niet in het overzicht staan of andere dienstverlening m.b.t. Training & Advies: Marijke Kanters, coördinator T&A, 06-53 74 91 88 of m.kanters@stichtingpraktijkleren.nl.

Organisatie van de training: Angela Koppejan, medewerker T&A, trainingen@stichtingpraktijkleren.nl, tel. 033 470 99 38. Dit geldt ook wanneer u deze training als een inhousetraining (op uw roc) of regiotraining (in uw regio) wilt (laten) volgen.

€ 250,- per deelnemer per dag, inclusief lunch
(u kunt aan deze training deelnemen als uw roc een licentie voor dit opleidingsgebied heeft)

Tijd

Datum op aanvraag. Aanvragen