Team ICT blikt terug

Het schooljaar 2021- 2022 zit er alweer bijna op. Vanaf de komende week gaan we in etappes genieten van een welverdiende vakantie. Heerlijk even niets en tijd voor bezinning.

Aan het eind van een schooljaar blikken we als team altijd even terug. Terugkijkend op het afgelopen jaar, kunnen we maar één ding concluderen: wat hebben we samen toch hard gewerkt en veel bereikt. Een kleine greep: nieuwe beroepsprojecten zijn opgeleverd, we hebben de expertgroepen opgestart en met succes, het ASC portfolio is verrijkt met o.a. Cloud resources en ook Software Development hebben we spreekwoordelijk weer uit het vet getrokken. Maar wat ons met name heeft blij gemaakt is dat we dit schooljaar eindelijk weer volop naar jullie toe konden komen om met jullie het gesprek aan te gaan. Netwerken en sparren met elkaar, en via die weg horen hoe jullie onze nieuwe leermiddelen en examens ervaren.

Vooruitblik

En we gaan natuurlijk door met dit alles, zodat elke school goed voorbereid en met een goed gevoel het nieuwe schooljaar tegemoet kan zien! Heb je de komende weken hier nog hulp bij nodig of vragen aan ons? Aarzel niet en zoek ons op bij vragen, opmerkingen of als je hulp nodig hebt. Daar zijn we voor.

En een tipje van de sluier: op 8 december organiseren we als vanouds het Netwerkevent ICT - voorheen bekend als onze docentendag. Daar hebben we nu al zin in. Noteer deze datum alvast in je agenda!

Hopelijk zien we jullie allemaal volgend schooljaar weer om samen weer mooie dingen te ontwikkelen voor de student ICT.

Voor nu een heel fijne zomer!

Team ICT