1e versie activiteitenmonitor Retail klaar voor gebruik

In onze nieuwe leermiddelen werken studenten regelmatig in verschillende digitale tools, ze maken bijvoorbeeld een online quiz of werken in een virtueel kantoor.  In deze activiteitenmonitor worden voortgang, scores en/of resultaten opgeslagen en inzichtelijk gemaakt.Dit is een eerste versie van de activiteitenmonitor, deze monitor gaan we nog door ontwikkelen.

De activiteitenmonitor voor de taakmodules biedt inzage in de voortgang en (quiz)resultaten van studenten. In de voortgangsbalk zie je in hoeverre de student alle pagina’s van een opdracht heeft doorlopen. De score toont de hoogte score van de student op de quiz of quizzen die de student in de betreffende opdracht heeft gemaakt. Door te klikken op een score zie je detailinformatie over de gegeven en de juiste antwoorden en het aantal gebruikte pogingen. De weergave van deze detailinformatie is (dit schooljaar) nog in ontwikkeling.

Op deze pagina vind je een video die uitlegt welke monitoren we hebben en hoe je deze kunt gebruiken.