Geslaagde gebruikersmiddag Retail

De eerste gebruikersmiddag voor Retail op 2 november is door de deelnemers als zeer waardevol ervaren. Hoewel het die dag stormde en code oranje was afgegeven, en wij dus twijfelden om het door te laten gaan, was iedereen aanwezig!

Als eerste nam Bart van der Velde, van Nova College Haarlem, ons mee in het traject dat zij hebben gevolgd met het inrichten van hun onderwijs (met badges) en examinering (examenportfolio). Het was een lang (5 jaar) traject, waarvoor ze als team de ruimte hebben gekregen, maar met als resultaat dat studenten blijer door school lopen en bedrijfsleven de aansluiting tussen onderwijs en praktijk beter vindt.

Daarna werd in twee groepen uiteen gegaan, één over praktijkexaminering en één over kennis- en vaardigheidsexamens. In beide groepen werd een eerst start gemaakt met de evaluatie van deze examens en werd waardevolle feedback gegeven. Deze evaluatie sessies gaan zeker een vervolg krijgen, waarbij dan aandacht is voor één specifiek examen, zodat meer de diepte in gegaan kan worden.

Als afluiting werd aanwoord gegeven op vragen die de deelnemers vooraf hadden kunnen insturen. Dit was een mooie interactieve afsluitinbg, met een enthousiaste introductie van het nieuwe Retail Mastermind spel.

Voor herhaling vatbaar! Reacties van deelnemers waren positief; 'Ga zo door!', 'Prima opbouw en inhoud van de gebruikersmiddag', 'Het is een mooie vorm om te werken aan een constructieve relatie, ik ben tevreden'.

Ook voor Commercie en Ondernemer handel organiseren we gebruikersmiddagen. Ben jij erbij?

• Commercie: donderdag 14 maart 12.00 tot 16.00 uur bij ons op kantoor in Amersfoort.
  • Ondernemer handel: donderdag 28 maart 12.00 tot 16.00 uur bij ons op kantoor in Amersfoort.

Alle informatie over deze middagen vind je hier.