Toegang tot VMware IT Academy en Masterclass

De kosten voor de toegang tot het Vmware IT Academy programma maken vanaf dit schooljaar onderdeel uit van de leermiddelenlicentie van Stichting Praktijkleren

Veel roc's maken inmiddels al gebruik van deze toegang. Er zijn al tientallen klassen aangemaakt en duizenden licenties toegekend. Met recht een groot succes te noemen. Vanuit dit programma kunnen docenten gebruikmaken van het uitgebreide aanbod lesmateriaal over algemene ICT-kennis en natuurlijk virtualisatie en cloud. Daarbij krijgen studenten en docenten ook licenties voor alle relevante VMware producten zoals:

• VMware Workstation Pro: een krachtige desktop virtualisatiesoftware;
  • vSphere: een platform voor het virtualiseren van servers, desktops en applicaties;
  • Fusion Pro: een desktop virtualisatiesoftware voor Mac-gebruikers;
  • vCenter: een centraal beheerplatform voor vSphere-omgevingen;
  • vRealize Suite: een suite van softwareproducten voor cloud computing;
  • vSAN: een software-defined storage oplossing.

Maak je nog geen gebruik van de toegang tot de materialen van de VMware IT Academy via Stichting Praktijkleren? Stuur dan een mail naar Theo Broeren of Mark Hector. Zij helpen je met het aanvragen van de vouchers.

Masterclass voor docenten
Met de toegang tot de leermiddelen heb je als docent natuurlijk ook de juiste actuele kennis nodig. Om je hier bij te helpen organiseren wij een extra tweedaagse Masterclass VMware Data Center Virtualization Core Technical Skills, Train The Trainer op 11 en 13 december.

Wil je meer weten over de masterclass? Of wil je je al aanmelden? Klik hier voor meer inhoudelijke informatie en aanmelden.

Meer weten over het VMware IT Academy Program of over het Academy Support Center van Stichting Praktijkleren? Neem dan contact op met Hans Blankendaal of Mark Hector.