Certificate of Achievement voor Stichting Praktijkleren

Het Academy Support Center van Stichting Praktijkleren is enorm trots op het Certificate of Achievement dat we ontvingen van VMware IT Academy.

Deze European Award voor Member Program Support kregen we vanwege de inzet het afgelopen jaar bij de ondersteuning van onze scholen in het gebruik van het IT Academy Program:

- Organisatie van Masterclasses VMWare voor ICT-docenten;
- Centraal beheer van D2L subscriptions zodat de ICT-studenten zonder extra kosten van het programma gebruik kunnen maken wat tegelijkertijd zorgde voor een optimalisering van het administratieve proces;
- Mogelijkheid om als VMware een workshop te faciliteren op de Docentendag, inclusief een stand voor informatieuitwisseling gedurende het evenement.

Of zoals de Director van VMware IT Academy Jackie Barker-Weeks het verwoordde: "Congratulatins and thank you Stichting Praktijkleren for your continued leadership in the VMware It Academy. You have not only grown participation in the program but you have also made the program stronger based upon your advocacy during Regional meetings. Thank you! Wishing you continued success."