Hier vind je alle informatie voor Ondernemer handel ↓

In onderstaande fim van 2 minuten neemt Ard Aling je mee in de opzet voor Ondernemer handel. Hij legt uit waar je alle exameninformatie kunt vinden en hij laat zien wat we maken voor beroeps- en taakmodules.

Flexibiliteit in examinering

Voor iedere kerntaak bieden we een Proeve van bekwaamheid, Portfolio examen en eventueel een Contextvrij examenproject. De examenmatrijzen en beoordelingsformulieren van deze examens zijn gelijk (per kerntaak). Hierdoor zijn deze examens uitwisselbaar.

Beroepsmodule

Een beroepsmodule omvat de complexiteit van een hele kerntaak. Deze module bereidt de student ook voor op het praktijkexamen. Beroepsmodules kunnen in verschillende contexten worden uitgevoerd. Te weten in het bpv-bedrijf of een bedrijf naar keuze, in één van onze simulatiebedrijven én natuurlijk in het eigen bedrijf van de student.

Taakmodule

Taakmodules zijn ondersteunende modules. Hierin gaat een student aan de slag met één specifieke beroepstaak. Alle ontwikkelde modules kunnen gebruikt worden, dus ook BTW 1 en Internet security 1. In het Module ABC vind je ALLE ontwikkelde modules.