Nieuw! Taakmodule ChatGPT

Goed nieuws! We hebben een nieuwe taakmodule ontwikkeld over ChatGPT.

Over de taakmodule

Om studenten kennis te laten maken met ChatGPT, hebben we de taakmodule ChatGPT 1 ontwikkeld. Hierin komt de basis van ChatGPT aan bod: hoe genereer je zinvolle output via de chatbot? En hoe controleer je of deze output klopt? Ook kijken we naar de toekomst: studenten leren hoe ChatGPT ingezet kan worden tijdens de opleiding én in het toekomstige werk. Hiervoor hebben we opleidingspecifieke opdrachten ontwikkeld.zo gaan Commercie studenten aan de slag met een marktonderzoek voor een nieuw frisdrankmerk, maken Retailstudenten een klanttevredenheidsonderzoek en gaan Ondernemer handel studenten op onderzoek uit voor een lokale bouwmarkt. De meeste opdrachten worden naar keuze in groepjes of individueel uitgevoerd. Daarnaast zijn er interactieve onderdelen zoals een rollenspel en centrale werkvormen.

Nieuwsgierig geworden? Klik hier om naar de taakmodule te gaan.

Meer over ChatGPT?

Wil je meer weten over ChatGPT? Raadpleeg dan onze toolbox ChatGPT. Hier vind je interessante artikelen, tips, een stappenplan voor ChatGPT en examens, handige formats en inspiratie. Ook staan er gerelateerde oefenopdrachten over het correct vinden, beoordelen en verwerken van informatie.