Nieuwe kwalificatiedossiers Commercie en Ondernemer handel zijn klaar!

Het is gelukt! De nieuwe kwalificatiedossiers Commercie en Ondernemer handel zijn akkoord bevonden en gaat op 1 oktober naar OCW voor definitieve vaststelling. Na vaststelling door OCW volgen de crebonummers naar verwachting medio/eind oktober. De nieuwe kwalificatiedossiers vind je op: https://www.herontwerphandel.nl/herontwerp/

Een nieuw kwalificatiedossier betekent nieuwe examens, modules en praktijk gerichte leermiddelen. Samen met docenten, bpv-coördinatoren en werkveld bespreken we welke examens, modules en praktijk gerichte leermiddelen er moeten komen en hoe vakkennis en vaardigheden aan bod komen. Hiervoor organiseren wij online Profielbijeenkomsten.

Tijdens deze bijeenkomsten gaan we met jullie in gesprek over mogelijke examenplannen, modules en (hybride) leermiddelen. En we leggen we jullie een aantal dilemma's voor. Zoals bijvoorbeeld; is er behoefte aan één verkoop examen, over de verschillende profielen heen? Of heeft ieder profiel een eigen beroepsspecifiek taalexamen nodig of kan hier geclusterd worden?

De data
Voor ieder profiel organiseren we een bijeenkomst. Hieronder vind je het overzicht van de data waarvoor je je kan aanmelden:

•        10 november: Profielbijeenkomst Commercieel medewerker en Junior accountmanager
•        17 november: Taalbijeenkomst Commercie en Ondernemer Handel
•        29 november: Profielbijeenkomst Ondernemer Handel

Wil je erbij zijn? Schrijf je hier direct in.

Hopelijk zien we jou ook bij één van onze online Profielbijeenkomsten!