Bijeenkomst in de regio voor docenten Evenementenorganisatie

Wil je ervaringen uitwisselen met collega docenten? Kom naar de regiomiddag!

Opzet regiomiddag

De middag start met een presentatie van de gastlocatie, het is altijd interessant om te zien hoe de opleiding Evenementenorganisatie wordt vormgegeven bij een ander roc. Vervolgens gaan we in groepjes kalibreren; oftewel kunnen we het eens worden over de beoordeling van gemaakt examenwerk? Ik ben heel benieuwd wat hier uit komt! Daarna is er de mogelijkheid om in gesprek te gaan met elkaar over verschillende onderwerpen; van onderwijsprogramma, voorbeeldcurricula, (internationale) stages, tot praktijk- en kennisexamens en alles er tussenin.

Tijdens deze middag ervaar je de verschillen en overeenkomsten tussen de verschillende locaties. Je neemt mee wat voor jou relevant is; bijvoorbeeld een bevestiging van een ontwikkeling of juist nieuwe ideeën.

“In een kleinere setting ontstaat meer ruimte voor collegiaal overleg en het uitwisselen van ervaringen, daarom organiseren wij regiobijeenkomsten“

- Irene Weide, relatiemanager -

De volgende regiomiddag is op dinsdag 9 april 2024 bij ROC Nijmegen.

We starten om 12.30 uur en we sluiten rond 16.00 uur weer af.
Zien we jou bij de regiomiddag voor docenten Evenementenorganisatie?

Meld je aan voor de regiomiddag