Terugblik op de docentendagen Business Services en de aftermovie

Vanuit het hele land kwamen docenten op 7 en 14 maart samen om zich te laten inspireren, elkaar te ontmoeten en actuele informatie uit het werkveld op te doen.
Van boeiende discussies over de rol van Artificial Intelligence tot inspirerende praktijkvoorbeelden over hoe studenten gemotiveerd kunnen worden voor de sector; deze dagen stonden bol van inzichten en kennisdeling.

Een hoogtepunt was de bevlogen keynote van Ismail Aghzanay, winnaar van de landelijke titel Leraar van het Jaar 2021, die ons recht vanuit zijn onderwijshart inspireerde. Daarnaast waren er workshops over diverse onderwerpen, zoals MOS-certificaten, Digitale Vaardigheden en nieuwe lesmaterialen. En laten we de creatieve Canva-workshop en de minicursus copywriting niet vergeten!

Natuurlijk was er ook volop gelegenheid voor kennisuitwisseling tijdens de pauzes, de lunch en de afsluitende borrel. Het was goed om te zien hoe docenten en professionals uit het werkveld met elkaar in gesprek gingen en ervaringen deelden.

Benieuwd hoe de docenten deze dag hebbene ervaren?
Klik op de link hieronder en bekijk de aftermovie!